سطح پشتیبانی از تبلیغات نتفلیکس به نقطه عطف کاربر جدیدی می رسد و انتظارات را به چالش می کشد

سطح پشتیبانی از تبلیغات نتفلیکس به نقطه عطف کاربر جدیدی می رسد و انتظارات را به چالش می کشد

به نظر می رسد مردم تبلیغات را دوست دارند. یا حداقل آنها برنامه تبلیغاتی نتفلیکس را دوست دارند، زیرا آنها به چپ و راست می چرخند. این شرکت امروز فاش کرد که اکنون بیش از 70 میلیون مشترک طرح تبلیغاتی در سراسر جهان دارد.

برای وضوح، لطفاً توجه داشته باشید که این رقم در ماه مه 40 میلیون و در ژانویه 22 میلیون بود – این رشد به سادگی شگفت‌انگیز است. آنها می گویند مردم تبلیغات را دوست ندارند. در اینجا یک واقعیت جالب دیگر وجود دارد: در کشورهایی که سطح تبلیغات در دسترس است، بیش از 50 درصد از اشتراک های جدید نتفلیکس در این سطح هستند.

سطح پشتیبانی از تبلیغات نتفلیکس به نقطه عطف کاربر جدیدی می رسد و انتظارات را به چالش می کشد

نتفلیکس همچنین در حال آزمایش حمایت‌های مالی است، به عنوان مثال برای فصل بعدی بازی Squid، با چندین تبلیغ‌کننده در 12 کشور تحت حمایت تبلیغات همکاری می‌کند.

در کانادا، نتفلیکس کار خود را با فناوری تبلیغاتی خود آغاز کرده است، که بخشی از حرکت برای شکستن شراکت خود با مایکروسافت در این زمینه است. فناوری تبلیغات داخلی نتفلیکس در طول سال آینده در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

منبع

منبع: https://www.gsmarena.com/netflixs_ad_supported_tier_reaches_new_user_milestone_defying_expectations-news-65295.php

تحریریه مای فون مگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *